joi, 15 ianuarie 2009

la pas prin bangkok

3 ore cu bagajul in spate. Obositor. Nu sunt facuta pentru asta. Eu sunt o intelectuala blazata si sedentara. Plecata in cautarea unui nenorocit de incarcator solar. Am mers direct la Prantum, un fel de mol exclusiv de elevtronice. Se lauda ca au de toate. Ei bine nu... incarcatoare solare n-au. Softuri si filme piratate cate vrei. Dar eu nu vreau. Deal madame. Madame pe dracu.. nu ma car cu toate serile din prison break in spinare prin thailanda. Poate o jucarie de plus madame.. nici atat sir.


Pe strada sunt abordata de diversi.. de unde esti.. cat stai.. multumim ca ai ales thai.. poate vrei un taxi... nu nene.. eu mi-am propus sa fac febra musculara tarandu-ma prin oraul vostru capitala de tara cu un bagaj bine ordonat. Am facut prin soare (asta e pentru cine ma cunoaste) ceva de genul din militari la unirii, mai apoi la obor mai apoi la unurii, mai apoi la cotroceni, mai apoi la gara.

La gara am zacut in asteptarea trenului facand poze la lume.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu