luni, 19 ianuarie 2009

Asta mi-am dorit

Doua saptamani pe o plaja. Nostalgia unui 2 mai pustiu ma bantuie. Mi-am zis ca asta fac primele zile: zac si dorm; dorm si zac.

Am gasit pe net silvery moon bungalows. Mi-am zis ca e numa gura de ei, dar ca merita sa incerc. M-a lasat "taxiul" (camioneta cu 2 banchete in spate) intr-o curba si mi-a arat soferul indicatorul. Ok. O alee abrupta printre cocoteri si alti copaci. Plaja nu se vede dar oceanul se aude. Aleea abrupta si cu serpentine se termina dupa cateva minute de mers in curtea unui om. Nu aici e silvery moon. De la urmatorul bungalow. Cateva casute cocotate pe stalpi. 2 dintre ele exact pe mal. Mai sunt 7-8 metrii pana la apa. Nicio miscare. Din ceea ce pare bucataria se aud voci. "Hello"... as vrea sa stiu daca aveti camere libere (daca n-au ii omor.. eu nu mai urc panta aia)... avem.. care o vrei... aia... aia nu, e rezervata... daca nu vine incepand de maine e a ta. Ma multumesc cu o camera la 20 de metrii de plaja.. dar de a doua zi... casuta de pe mal e mea.

Gazdele bert si kai (un elvetian si o thailandeza). Un prosop mare cu bob Marley troneaza pe un fel de altar plin de poze de la cei care au mai stat aici. Led zep si doors in boxe. Daca iei ceva din frigider te treci intr-un caiet si o data la doua zile platesti. 10 pisici si 5 caini.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu