marți, 13 ianuarie 2009

catre plaja mult visata

am facut bagajele.. sper sa nu mai am nevoie de nimic din rucsac pana la sf vacantei ca nu cred ca-mi mai iese sa-l fac la fel de compact, egal, etc etc... 

plec in cautarea unui charger solar pentru laptop.. daca l-am carat pana aici sa-l folosesc macar. si neaparat o cartela telefonica, pentru ca le-am promis lu' dorina si alex ca-i sun...

pe la 20 vreau sa fiu in gara sa iau un tren spre surat samui. adica sa ma duc la mare. ajung maine dimineata. e ca si cum as merge de la bucuresti la deva:) 

pe urma un vas ma va duce pe una din insule. inca nu m-am decis intre pha ngan si samui. da.. noaptea e un "lampadar" bun. si mai exista si monede pe lumea asta.


Un comentariu:

  1. Vezi ca samui inseamna frig pe limba japoneza.

    Stiu ca e cam tarziu sa-ti spun, dar abia acum am dat de urma elefantului alb! :).

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere