luni, 19 ianuarie 2009

Despre fobii si traume

Incep cu cea mai mica... am impresia ca imi suna telefonul intr-una. Ma tot pipai prin buzunare. Nu numai ca nu am roamnig.. dar e chiar inchis.

Ca sa ma urc in vapor (exagerat spus, era doar o barca mai acatarii) a trebuit sa cobor niste trepte in constructie si fara balustrada. Din copilarie am vise in care ma catar pe scari in constructie si fara balustrada. De urcat, le urc.. dar de coboarat never ever. Poate ca si un copil care abia invata sa mearga, treapta cu treapa, si pe fund. Nu de alta dar mi se pare mai scurt drumul prin aruncare in gol. Va dati seama ca nu m-am bucurat cand am vazut scarile. Imi venea sa zic ca eu una nu mai merg niciunde. Se mai misca aiurea si podetul care lega barca de mal. Un pas, doi, trei.. hai ca poti.. si daca nu poti se prind si ei si te scot din apa.


Ajunsa pe barca, a inceput seria doi de isterie. Valurile mari ne balansau bine (nu era doar parerea mea subiectiva.. au zis si "navigatorii" ca e mai agitata marea ca de obicei; de altfel toti se plang pe aici ca e frig, ca nu a fost niciodata asa frig in perioada asta; eeee.. 20 de garde = frig.. ia haideti voi la intorsura buzaului). Cele 3 ore pe vapor au fost un fel de moleseala indusa... "nu sunt pe mare.. sunt in tren.. cate saptamani a navigat columb?... uite o insula, asta e, nu - nu e asta... nu se vede nicio o insula.. unde dracu ne duc astia?.. uite INSULA.. a si bagajul meu tocmai e aruncat pe tarm.. bine ca nu am cumparat oua."

Punctul culminant a fost in prima noapte. Pentru ca am vazut una dintre pisicile gazdei cu o soparla** in gura, zgomotele din camera (de pe la 5 dimineata) m-au facut sa ma gandesc ca am o vietate taratoare in casa. Am gonit gandul zicand ca sunt protejata de plasa contra tantarilor si ca nu intra ea ca HIV prin prezervativ*. Dar zgomotele au continuat, si cum lumina era deja pe mijite am obeservat o chestie neagra pe tavanul baldachinului. Care parea ca atarna. Pe interior. " e doar faldul de la baldachin.. dar de ce numa faldul ala e asa negru... nu are cum sa fie o soparla, ti se pare, oricum tu nu vezi bine... nu are cum se tina in coada.. ba are ca ai vazut pe discovery ca pot tot felul... dar nu s-a miscat cand te-ai miscat... pai nu s-a miscat ca asteapta sa adormi iar.. fa zgomot.. nu fa zgomot.. fa-i poza... nu, ca se sperie de blitz... iesi din baldachin.. dar treci pe sub ea, al dreacu cum s-a pus exact deasupra "usii".. daca iesi, iti pui prosopu' in cap... ii fac poza.. asta e.. daca tip nici naiba nu ma aude cu zgomotul asta a oceanului care parca imi intra in camera". I-am facut poza.

Iata soparla din.. capu meu.




* exista unele organizatii religioase care vor neaparat sa convinga lumea ca abstinenta este cea mai buna metoda de protectie impotriva infectilor cu transmirere sexuala. Este abstinenta .. dar nu cu arguemente de genul: prezervativul are din fabrica o gaurica de cinci microni, iar HIV de exemplu are 1,5 microni, si e destept si gaseste gaurica si trece. Sorry.. nu ma pot abtine.

** am intrebat gazda daca sunt periculoase: daca te musca te doare cateva ore. Cam ca la paianjeni. Era tot ce imi puteam dori sa aud.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu