luni, 11 mai 2009

cum sa te enervezi intr-o zi de luni

astept un plic important. presupun ca postasul nu ne-a gasit acasa asa ca ma duc sa caut vreun aviz. din cutia postala scot juma de kilogram de meniuri (majoritatea de pizza). pe cutia noastra sta scris falnic: NU PUNETI RECLAME.
asta mai zielele trecute. 
azi vad mormanul si-mi zic: ia sa le spun eu oamenilor astia sa-si anunte firmele care le distribuie pliantele ca daca intalnesc sticker-ul cu mesajul de mai sus, sa respecte dorinta celui care si-a impodobit cutia postala cu asa ceva.
Sun la primii: Total Pizza. Domnul respectuos la doleanta mea. Si spune ca transmite mai departe. Cea mai piaristica atitudine. Chiar daca a inchis si a spus "a sunat o nebuna si a zis sa nu mai punem reclame... bla bla bla... ha ha ha". A treia pizzerie (pizza venetia) la fel. Piaristic,  frumos.
Insa domnul de La Coronna a fost de mare exceptie. Cum adica sa nu puna? Ca daca cel care a pus sticker-ul s-a mutat si noul locatar vrea reclame dar i-a fost lene sa dea jos ala? Ca de ce nu reciclez (basca mi-a sarit din cap la replica asta)? Totul pe un ton ironico busito-n nas, de parca imi zicea prin fiecare cuvand: cucoana traiesti in Romania. De unde mama naibii sa-ti respect eu dorinta asta? Imi doream din suflet ca discutia sa fie inregistrata dar "pentru imbunatatirea serviciilor noastra aceasta conversatie poate fi inregistrata" nu-i cand ai nevoie de ea.

Punctul culminant (dupa ce m-a intrebat si ce masuri legale pot lua impotriva lor daca nu respecta o astfel de dorinta): materialele noastre sunt pe hartie reciclata, deci nu se taie copaci pentru ele!!!! Ditamai hartia lucioasa de 125 (cei care se ocupa de materiale promotionale stiu ce spun acum) straluceste in fata mea, razandu-mi in nas. 

M-am balbait nu alta de furie (oricum spre final aveam 24 cu 15 tensiunea si ma aveam putin si explodam, lucru greu de realizat). HARTIE RECICLATA!!! Conversatia s-a incheiat pe un "la revedere Claudia" de parca crescusem impreuna pe cetatea Devei. 

Acum ca m-am calmat... cum facem? Facem un site pe care ii  trecem pe cei care nu respecta sticker-ul? Le bombardam mailul cu plangeri si sesizari? Ne luptam pentru o lege in care materialele promotionale de genul asta sa fie facute obligatoriu pe hartie reciclata? Da-ti 'cu ideea'.

PS: bravo irina pentru Salveaza un copac!
PS2: acum sunt 3 stickere pe cutia noastra postala... sa vad pe cine mai sun dupa asta.

Un comentariu:

  1. Ciao Code,

    intr-adevar, scenariul de mai sus suna, din pacate, extrem de real pentru peisajul romanesc actual.

    O solutie este sa-i sunam. Mai multi.

    O posibilitate ar fi sa vedem daca se poate face ceva dpdv legal. Eu nu ma pricep indeajuns la chestiile astea si nu m-am bagat sa fac sapaturi.

    Ma bucur mult ca ai sunat respectivii. E foarte tare.

    RăspundețiȘtergere